Oktagon oznámil dlouhodobou spolupráci. Nové možnosti růstu
Ondřej Novotný.FOTO: OKTAGON MMA
Dvě výrazné domácí značky spojují své síly a oznamují dlouhodobou spolupráci. Organizace OKTAGON MMA uzavřela partnerství s nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Značky tak navazují na prvotní spolupráci, která proběhla na rekordním turnaji OKTAGON 62 v německém Frankfurtu.
Turnaj OKTAGON 62 se zapsal do historie světového MMA. Téměř 60 000 návštěvníků ve frankfurtském Deutsche Bank Parku sledovalo úžasné výkony Eckerlina, Engizeka či Fleuryho a vůbec poprvé také mohli v kleci Oktagonu registrovat značku GymBeam.
Právě pilotní spolupráce na říjnovém galavečeru napomohla k aktuálnímu uzavření dlouhodobé spolupráce. GymBeam, který dlouhodobě sází na přesná data z trhu a analýzu trendů, vyhodnotil propojení značek jako velmi efektivní a nyní tak společně s žlutočernou organizací oznamuje celoroční spolupráci, která započne již na prvním turnaji letošního roku, OKTAGON 66, který se uskuteční 1. února v německém Düsseldorfu. Partnerství bude pokračovat i na největších českých turnajích jako je například událost roku v pražském Edenu.
Dalibor Cicman, CEO společnosti GymBeam
"Jsme nadšeni, že můžeme potvrdit partnerství s organizací OKTAGON pro sezónu 2025. OKTAGON není jen obyčejná MMA organizace, je to gigant s bohatou historií, který ztělesňuje naše hodnoty - odhodlání, vytrvalost a neporazitelného ducha. Spolupráce nás také inspirovala k rozšíření sortimentu o kategorii Bojové sporty."
Ondřej Novotný, spolumajitel a promotér OKTAGON MMA
"GymBeam patří mezi nejúspěšnější e-commerce firmy v oblasti sportovní výživy v Evropě. Proto nás hodně těší toto spojení dvou silných československých značek, které dokázaly prorazit mimo domácí trh. Partnerství s OKTAGON MMA otevírá nové možnosti růstu na klíčových evropských trzích, kterým bezpochyby Německo je. GymBeamu zde pomůžeme proniknout do naší četné komunity fanoušků s cílem ještě více posílit jejich značku."
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 200 milionů EUR za rok 2024 nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů, z toho velkou část tvoří vlastní výroba.
Společnost od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie. V roce 2025 se chce soustředit i na rakouský a švýcarský trh.
O OKTAGON MMA:
OKTAGON MMA je přední evropskou organizací pořádající turnaje smíšených bojových umění. Od svého vzniku v roce 2016 uspořádala turnaje v Česku, Slovensku, Německu a Velké Británii. V říjnu 2024 pak stanovila světový rekord návštěvnosti MMA galavečera a upevnila tak svou pozici v rámci evropských, ale i světových organizací. Mezi nejvýraznější tváře OKTAGONu patří Karlos Vémola, Patrik Kincl, Machmud Muradov, Kerim Engizek či Christian Eckerlin. V roce 2025 se organizace chce soustředit na upevnění a další rozvoj své pozice v Německu.