Nejlepší v historii. Bitva Paula s Tysonem zaujala rekordní počet diváků
18.12.2024
Autor: Miroslav Obluk
Rekordní duel.FOTO: Profimedia.cz
Byl to zápas, který budil pozornost. Byla to bitva, která se dostala daleko za hranice sportovního světa, kterou sledovaly miliony fanoušků po celém světě. Byl to duel, jenž svým zájmem překonal rekordy, zapsal se do dějin sportovní historie. Tím vším byl souboj mezi Jakem Paulem a Mikem Tysonem. Podle tiskové zprávy společnosti Netflix, která tuto bitvu přenášela na své streamovací platformě, se tento třaskavý duel stal nejvíce streamovanou sportovní událostí v historii.
Střet Paula s Tysonem rezonoval, díky sportovnímu výkonu to však nebylo. Nedošlo k žádnému knockdownu nebo momentům, kdy by to skutečně vypadalo, že by zápas mohl dospět k dramatickému závěru. Ne. Paul odjel domů s jednomyslným vítězstvím nad bývalým šampionem těžké váhy.
Oba pobláznili boxerský svět, oba vydělali obrovské peníze, Paul zvítězil nad sportovcem, který se vrátil z důchodu, Tyson ukázal, že stále umí, ale už více ne. Přesto si tuto bitvu naladil rekordní počet fanoušků.
"Nejvíce streamovaná sportovní událost v historii. Byla to rekordní boxerská podívaná a vše se odehrálo živě na Netflixu. Vůbec poprvé se společnost Netflix a společnost Most Valuable Promotions (MVP) spojily, aby společně uspořádaly boxerskou mega akci v čele s utkáním Jakea Paula proti Mikeu Tysonovi. Událost byla v pátek 15. listopadu živě přenášena na Netflixu ze stadionu AT&T v texaském Arlingtonu, kde se sešlo celkem 72 300 návštěvníků, aby viděli historický zápas. Na domácí půdě dosáhl přenos vrcholu, když bylo po celém světě sledováno 65 milionů souběžných streamů, z toho 38 milionů souběžných streamů ve Spojených státech," chlubila se společnost v tiskové zprávě, jíž zveřejnila na webu netflix.com. Celkově pak podle statistik Netflixu sledovalo vypjatou bitvu více než 108 milionů diváků po celém světě.
Správnost tohoto tvrzení potvrdila také společnost Google, podle níž tento zápas patřil mezi nejvyhledávanější události roku. Pokud se ovšem vezmou v potaz i jiné než streamované přenosy, konaly se letos i sledovanější akce.
Podle serveru expressvpn.com bylo tou nejsledovanější akcí letošního roku fotbalové mistrovství Evropy, dále pak bodovaly letní olympijské hry nebo také Super Bowl z únoru letošního roku, který si naladilo přes 123 milionů diváků na všech platformách.
Nicméně i číslo přesahující 108 milionů diváků je pro společnost Netflix velkou výhrou.