Byla odvážná. Ikonické focení pro Playboy reportérky UFC
Nina Marie Daniele.FOTO: Profimedia.cz
Daří se jí. Nina Marie Daniele je už dnes velmi známou a úspěšnou reportérkou, která se stala součástí UFC, tedy největší MMA organizace na světě. Rozhovory, tréninky se zápasníky, legrace, uvolněnost, to je realita bývalé modelky z Bronxu v New Yorku, která byla v roce 2018 Playmate prestižního časopisu Playboy.
Modelce z New Yorku byla v roce 2018 udělena výroční pocta, která přišla s jedenácti fotografiemi založenými na postavě Femlin, kterou Hugh Hefner vytvořil asi před 60 lety. Daniele se poprvé objevila v prestižním magazínu v roce 2017.
"Byl to jeden z těch momentů, kdy si řeknete. Promiňte, co? Můžete to říct znovu? Byla jsem v šoku, ale byla jsem šťastná. Opravdu miluji tuto společnost a miluji vše, co představuje," citoval Daniele tehdy server wwd.com.
Nyní je reportérce UFC 36 let, před třicítkou patrně nečekala, že se proslaví takto v bojových sportech. V roce 2018 měla jiné plány.
"Chci otevřít zvířecí útulek pro psy odsouzené k smrti. Vždycky jsem to chtěla udělat, ale když mi bylo šestnáct, pokousal mě pes a trochu mě to odradilo. Postupem času jsem si uvědomila, že to není ani tak o konkrétním psovi, jde o to, jak jsou vychováváni," měla modelka plán před sedmi lety.
Dnes je Daniele v Saudské Arábii, kde o víkendu proběhne další galavečer UFC. Ten můžete sledovat na Telly. Opět se dá čekat, že reportérka americké organizace přinese videa, která budou mít milionová zhlédnutí.
Usměvavá kráska za krátkou dobu dokázala uhranout všechny příznivce bojových sportů nejen svým vzhledem, vědomostmi, ale i netradiční formou rozhovorů, které se zpravidla stáčejí jiným směrem, než bojovníci očekávají.
Daniele je bezprostřední, umí mluvit, nestydí se, zápasníci a zápasnice se s ní většinou baví. Tohle je koktejl, který Playmate z roku 2018 namíchala pro bojový svět.
"Když se nad tím zamyslím, je to zábavné. Téměř 12 let jsem byla modelkou. Jezdila jsem na světové akce v Londýně, Los Angeles, Paříži. Fotila jsem vše od Vogue, Michaela Korse, Maybelline, Nike až po Victoria's Secret. No, a teď dělám rozhovory s těmi nejdrsnějšími lidmi na světe a hádám se na Twitteru (nyní platformě X). Zábavné časy," zavzpomínala před dvěma lety mediální hvězda na Instagramu.
A jak je vidět, její koncept stále funguje, navíc stále roste.